Elektronikai (ECU) Tuningok
A MyGenius eszközzel a fogyasztó önállóan olvashatja és írhatja a hangolt ECU fájlokat. A tuning célja a készlet ECU módosítása a nagyobb teljesítmény és nyomaték érdekében, de a kipufogógáz hőmérsékletének csökkentése is. A készülékkel lehetőség van a jármű ismét raktári üzemmódba állítása a jármű szervizbe vétele előtt. A dallamok átfutási ideje jellemzően a normál munkaidőben történik. A különleges kéréseket lehetőség szerint teljesítjük. A megadott maximális átfutási idő 48 óra.
* A MyGenius eszköz és a Powersport Calibrations hangolások csak azzal az egy adott járművel működnek (VIN-kóddal zárva), amely regisztrálásra kerül az eszközön, amikor első alkalommal tölti le az OEM adatokat a jármű ECU-jából. Az eszköz (és a benne tárolt dallamok) más járművel nem használhatók.
-
Csökkenti a kipufogógáz hőtermelését.
-
Nagyobb teljesítmény és nyomaték.
-
Simább működés és jobb gyorsulás.
-
Egészségesebb levegő/üzemanyag keverék, amely meghosszabbítja a motor élettartamát.
-
A sebesség- és fordulatszám-határolók módosíthatók/eltávolíthatók.
-
Csökkentő sebességhatárolók bérelhető használatra/gyerekeknek.
-
A hűtőventilátor aktiválási küszöbértéke módosítható.
-
Versenybeállítások állnak rendelkezésre.
Az ECU Tunes csak terepen használható!!
Alapértelmezés szerint a következő dallamokat küldjük el Önnek
|
Lehetséges opciók (nézze meg a tuning kompatibilitási listát)
|
A végfelhasználó felelős az újrakalibrált szoftverek használatáért vagy a módosított sebességhatárolókkal történő tuningolásért, és gondoskodni kell a helyi hatóságok által meghatározott büntetésekről.
Ilyen esetekben az anyagi kártérítés iránti kérelmet nem kezeljük.
Az ATV-hez vagy UTV-hez megfelelő ECU Tuning megtalálásához Lépjen kapcsolatba velünk!
Gyakran Ismételt kérdések
Mi az a chiptuning, remapping, ECU-tuning, újrakalibrálás?
Mindezek a kifejezések a szoftveres térképek újrakalibrálását jelentik a motoros sportjármű motorvezérlő egységében (ECU). A motorvezérlő egységben található szoftver a motor működéséhez szükséges műveletek teljes spektrumát vezérli.
A vezérlőtérképek újrakalibrálása és a paraméterek megváltoznak
A jármű vezetési módja
Növeli a teljesítményt és a nyomatékot
Javítja a fojtószelep reakcióját
Csökkenti a kipufogógáz hőmérsékletét és csökkenti a hőterhelést a motor belsejében.
Az újrakalibrálás során alkalmazható változtatások
A hűtőventilátor bekapcsolási és kikapcsolási küszöbértékének módosítása
Távolítsa el a sebességkorlátozást magas és alacsony sebességfokozatoknál
Emelje meg a sebességkorlátozást hátramenetben vagy a differenciálzár aktiválásakor
Emelje fel a fő fordulatszám-határolót
Távolítsa el a GPS sebességkorlátozót
Csökkenő teljesítmény és sebesség fiatal vagy tapasztalatlan vezetők számára
Mindez úgy valósítható meg
Levegő/üzemanyag keverék beállítása
A gyújtás előrehaladási térképeinek optimalizálása
Szerkesztő limiterek, amelyek szabályozzák a motor maximális nyomatékát
Különféle változó tényezőktől (sebesség, fordulatszám, stb.) függő korlátozók újrakalibrálása
A chiptuning biztonságos?
Igen, akkor van, ha a powersport járműve jó állapotban van, és a motort a gyártó előírásai szerint szervizelték.
Miért nem hangolják be a gyártók az ECU-jukat?
Igen, egyes modellek ugyanazzal a motorral rendelkeznek, de a kevésbé erős modelleken van egy detuning verzió. Ez az autóiparból ismert módja a kisebb teljesítményű, azonos mechanikai alkatrészekkel és jellemzőkkel rendelkező járművek gyártásának.
A gyártók valamit tartalékban is szeretnének hagyni, hogy a jövőben új, erősebb változatokat készítsenek. Az egyik tényező az, hogy meg tudjunk felelni az új járművekre vonatkozó jelenlegi kibocsátási szabványoknak. Sajnos ez magas kipufogógáz-hőmérsékletet eredményez, ami kényelmetlenséget okoz a vezetési élményben. A magas hőmérsékletű terhelés hosszú távon nem tesz jót a motornak. Globálisan nagyon változó az üzemanyag minőség, ezért a gyártóknak ezt figyelembe kell venniük, hogy a motorok ne sérüljenek meg.
Mennyi ideig tart a chiptuning?
A legtöbb esetben a fájlszolgáltatásunk 0-48 órát vesz igénybe, ha több hangolt fájllal kíván kézi tuner készüléket használni. Ha professzionális tuningpartnereinktől vásárol dallamot, az átfutási idő általában ugyanazon a munkanapon történik. Egyes esetekben az átfutási idő járműtől függően hosszabb is lehet, ha még nem áll rendelkezésre dallam, vagy speciális megoldásokat igényelnek.
Visszaállíthatom a Powersport járművemet a készletszoftverre?
Igen. Kézi tunerünkkel mindig az eredeti szoftvert tárolja. Tuningpartnereink az eredeti szoftvert is vissza tudják cserélni segítségünkkel.
Igaz, hogy a tuning növelheti a teljesítményt és csökkentheti az üzemanyag-fogyasztást?
Nem akarunk hamis ígéreteket tenni az üzemanyag-fogyasztás csökkentésével kapcsolatban. Általában az üzemanyag-fogyasztás változatlan marad, vagy kissé nőhet. A CVT hajtáslánccal rendelkező, nagy teljesítményű sportjárművekben a legjobb futásteljesítmény megfelelő tengelykapcsolóval érhető el. A legnagyobb üzemanyag-megtakarítási előnyök megtapasztalása érdekében fontos, hogy a tuning után ne változtasson jelentősen vezetési stílusán. Másrészt a legtöbb sofőr élvezni fogja az extra teljesítményt, és agresszívebben vezet, különösen az ECU-szoftver újrakalibrálása utáni első néhány hónapban.
Milyen teljesítményű sportjárműveket tudsz hangolni?
A CHIP Tuning hangolási fájlokat kínál a világ szinte minden márkájához és szinte minden modelljéhez. Számos motorkerékpárt, tengeri hajót, mezőgazdasági gépet, teherautót/teherautót stb. tudunk hangolni. Keresse meg adatbázisunkban a keresett modellt, és abban a valószínűtlen esetben nem találja meg, amit keres, regisztráljon vagy jelentkezzen be portálunkra, és tudassa velünk, mire van szüksége. Az esetek túlnyomó többségében a szükséges szolgáltatást tudjuk biztosítani Önnek.
Milyen támogatást kínál?
Mérnökeinkkel e-mailes támogatáson keresztül kommunikációt biztosítunk.
Mi van, ha problémám van a hangolófájlommal?
A tapasztalt problémát megoldjuk. Egyszerűen vegye fel velünk a kapcsolatot az említett támogatási csatornán keresztül, és mi megoldjuk az esetleges problémákat. Abban a nagyon valószínűtlen helyzetben, hogy az Ön esetére nincs megoldás, felvesszük Önnel a kapcsolatot további segítségért és esetleges kártérítésért.
Fájljai közúti tesztelésen/dynoteszteken vannak?
Igen. Három görgős és egy főtengelyes dinamóval rendelkezünk megfelelő érzékelőkkel és adatnaplózással, amelyeket új minőség-vezérelt dallamok fejlesztésére használunk. Tesztpilóta-csapatunk terepteszteket végez sárban, havas, kavicsos és kavicsos utakon, mielőtt új dallamokat dobna piacra. Büszkék vagyunk arra, hogy dallamainkat alaposan teszteltük és finomhangoltuk, hogy a legjobb és legbiztonságosabb vezetési élményt nyújtsuk.
Különféle hangolási fokozatokat kínál?
Igen, egyes járműmodelleknél. Különböző teljesítményfokozatokat említenek, ha rendelkezésre állnak. Még versenypályás alkalmazásokban is van tapasztalatunk. A feldolgozási idő hosszabb lehet.
A fájlom nem eredeti, ez probléma?
Inkább eredeti állományfájlokkal dolgozunk. Ha nem rendelkezik, vagy nem találja az eredeti fájlt, kérjük, jelezze előre, és meglátjuk, tudunk-e dolgozni járművén.